Maksu ja toimitusehdot
Nämä ehdot ovat voimassa 24.10.2024 alkaen.
TOIMITUSEHDOT
Ripsistudio Wink/Wink Artistry 3141302-7 (jäljempänä verkkokauppa) myy ripsienpidennystuotteita ja -koulutuksia yritys- ja yksityishenkilöille Suomeen. Ripsienpidennystuotteet ovat suunnattu ammattilaiskäyttöön, koulutuksen käyneille ripsiartisteille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
VERKKOKAUPAN YHTEYSTIEDOT
Sähköposti: tia@winkartistry.fi
Puhelin: +358 44 9770651
Postiosoite: Katrineholminkatu 9, 24240 Salo
TILAAMINEN
Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
MAKSAMINEN
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
MAKSUTAVAT
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
VISMA PAY -MAKSUPALVELUN YHTEYSTIEDOT
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
TOIMITUS
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Koulutusten oston yhteydessä valitaan toimitukseksi “Koulutus”, jolloin toimituskuluja ei lisätä. Verkkokaupan vastuu tilauksista loppuu kun tuotteet on pakattu ja toimitettu kuljetusyhtiölle, tämän jälkeen vastuu on kuljetusyhtiön.
PALAUTUKSET
Verkkokaupan henkilöasiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Yritysten välisissä kaupoissa ei ole tavaran vaihto- tai palautusoikeutta.
Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Kuluttajansuojalain 16 § mukaan digitaalisen tuotteen (ts. verkkokoulutuksen) palautusoikeus raukeaa, kun sisällön toimittaminen on todennettavasti aloitettu. Akatemian järjestelmä havaitsee heti, kun verkkokurssin suorittaminen on aloitettu.
Peruuttamisoikeus ei koske mahdollisia käyttäjän omien teknisten taitojen tai laiteongelmien johdosta johtuvia vaikeuksia saada verkkokoulutus käyttöön, mikäli verkkokoulutuksen suorittaminen on aloitettu.
Live-koulutukseen ilmoittautuminen on sitova ja palautus/peruutus tulee tehdä viipymättä. Peruutukset tulee tehdä vähintään 21 vuorokautta ennen koulutuksen alkua jotta peruutuspaikka voidaan täyttää.
Sairastapauksissa koulutuspäivää (pl. yhteystietojen mukaisen kaupungin ulkopuoliset paikkakunnat) on mahdollista siirtää. Peruutuksesta veloitetaan 75% koulutuksen hinnasta, eikä koulutusmaksua palauteta. Jos koulutus keskeytetään koulutusmaksua ei palauteta. Jos koulutus jätetään perumatta kokonaan, veloitamme koulutuksen 100%. Livekoulutuksen sisältäessä verkkokoulutuksia, palautusoikeus raukeaa, kun sisällön suorittaminen on todennettavasti aloitettu.
TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, VIRHEVASTUU JA REKLAMAATIOT
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotilanteissa on otettava yhteyttä 14vrk kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.
NOUTAMATTA JÄTETTY TILAUS
Noutamatta jätetystä paketista veloitamme käsittelykuluja 19,99€. Noutamatta jätetyt tilaukset palautuvat automaattisesti ja ne puretaan saapumisjärjestyksessä takaisin hyllyyn. Perimme lisäksi maksun joka on suuruudeltaan 5% tilauksen loppusummasta joka kattaa maksuvälittäjän provision, palautuksen, toimituksen todellisia kustannuksia.